Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Development progress #05
02-21-2020, 11:52 AM
Post: #1
Development progress #05
Okay, i promised to make another video, but it will take additional time, because we switched from work on character locomotion to AI pathfinding and there is bunch of debug staff going on that must be done first.

So, i will post another screenshots of some characters that was done during this time.
Here is SS Sturbannfuhrer:

   

And his various skins (Wehrmacht,SD,SD Standartenfuhrer)

   

We also continue working on Semyon. This time on the hair.

   

Trying to be close to popular hairstyle among german army of those days.

   

And as a bonus, here is the first weapon that we are inserting into the game Smile

   
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-21-2020, 03:50 PM
Post: #2
RE: Development progress #05
Okay, for those who are wondering, the cuff titles read:

Adolf Hitler
SD-Hauptamt
Brandenburg

Also, is the fourth image a screenshot from the 1993 Stalingrad film starring Thomas Krestchmann (aka. Downfall's Fegelein)?Big Grin
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-21-2020, 09:32 PM (This post was last modified: 02-21-2020 10:08 PM by Du_Serpent.)
Post: #3
RE: Development progress #05
Дождались обновления. Smile
По униформе всё как всегда на высоте. Но мне кажется, ремень недостаточно перетягивает туловище.
Про стрижку Семёна: референсы правильные, но пока что он выглядит как хипстер, вышедший из барбершопа. Я бы чуть прижал волосы к голове и зачесал назад и слегка вбок.

Понимаю, что вопросы некоторые преждевременно задавать, но почему нет?
Если игра выйдет в стим, планируете ли поддержку мастерской?
В планах есть "полный реализм"? Например, чтобы усыпленные/оглушённые противники приходили в себя и полнимали тревогу, если их не связать. Мне кажется с таким параметром придётся несколько раз подумать, прежде чем идти методом хлороформа.
Вернётся ли старая система инвентаря с весом и ячейками?
Планируется ли видоизменённая система с 3 персонажами? Кооперативный стелс?

Постоянно проверяю ваш форум и слежу за разработкой. Держите нас в курсе, потому что проект единственный в своём ррде.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-22-2020, 08:57 PM
Post: #4
RE: Development progress #05
(02-21-2020 09:32 PM)Du_Serpent Wrote:  Про стрижку Семёна: референсы правильные, но пока что он выглядит как хипстер, вышедший из барбершопа. Я бы чуть прижал волосы к голове и зачесал назад и слегка вбок.

Это все пока рабочие варианты, не финальные. Вполне возможно, что прическа в конце будет совсем другая, а может и разная в течении самой игры.

Вот следующая итерация:

   

(02-21-2020 09:32 PM)Du_Serpent Wrote:  Если игра выйдет в стим, планируете ли поддержку мастерской?

Пока об этом не думали.

(02-21-2020 09:32 PM)Du_Serpent Wrote:  В планах есть "полный реализм"? Например, чтобы усыпленные/оглушённые противники приходили в себя и полнимали тревогу, если их не связать. Мне кажется с таким параметром придётся несколько раз подумать, прежде чем идти методом хлороформа.

Точно будет, что если его обнаружит другой охранник, то он сможет его разбудить. А вот насколько он сам сможет просыпаться - пока незнаю.

(02-21-2020 09:32 PM)Du_Serpent Wrote:  Вернётся ли старая система инвентаря с весом и ячейками?

Как интерфейс скорее нет. Но лимит на вес и кол-во предметов - возможно.

(02-21-2020 09:32 PM)Du_Serpent Wrote:  Планируется ли видоизменённая система с 3 персонажами? Кооперативный стелс?

Мультиплеер добавить было бы правильно. Но в какой форме - еще не решали.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-22-2020, 08:58 PM
Post: #5
RE: Development progress #05
(02-21-2020 03:50 PM)Liz Shaw Wrote:  Also, is the fourth image a screenshot from the 1993 Stalingrad film starring Thomas Krestchmann (aka. Downfall's Fegelein)?Big Grin

I believe it is. Big Grin
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-07-2020, 09:45 PM
Post: #6
RE: Development progress #05
Just a quick video update of some progress on AI pathfinding, currently working and testing proper stops with animations on spots.

https://drive.google.com/file/d/1k_OmL-r...LL5J9/view
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-14-2020, 09:00 PM (This post was last modified: 03-14-2020 09:08 PM by Alexey.)
Post: #7
RE: Development progress #05
New characters:

   
   

And little bit of humor Big Grin:

Günther: Hey Heinz, why do you carry a backpack as a waiter?
Heinz: Günther, It's almost the end of the workday for me. After that, I will go hiking in the "Schwarzwald".
Günther: But, should you wear that on duty? This is a bit suspicious.
Heinz: The Gruppenführer who comes straight to the door in 2 minutes also has a backpack. Backpacks are the new fashion in the Third Reich.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-15-2020, 05:22 AM
Post: #8
RE: Development progress #05
Wooo! Nice. Keep it!

Yeah, backpacks. Are they planned to be? What role will they have? To wear big stuff? Like dynamite, or even a gun.

An idea just have come. What about long cloth? Coats, i mean. It would be cool to hide weapon under it, like a gangster. It would suit interesting in civilian missions.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-16-2020, 10:48 AM (This post was last modified: 03-16-2020 10:50 AM by Alexey.)
Post: #9
RE: Development progress #05
(03-15-2020 05:22 AM)Du_Serpent Wrote:  Wooo! Nice. Keep it!

Yeah, backpacks. Are they planned to be? What role will they have? To wear big stuff? Like dynamite, or even a gun.

An idea just have come. What about long cloth? Coats, i mean. It would be cool to hide weapon under it, like a gangster. It would suit interesting in civilian missions.

We will see about that later, basically because it looks strange when officer or cook will wear backpack. Of course we can do something like "illegal or suspicious" item warning, and backpack will raise questions from the guards... Maybe it will add additional variety to gameplay..
For civil missions we will add some bags/suitcases in which you can hide weapon.

And nice idea about long coats, i believe we will do something like that.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-21-2020, 02:09 AM
Post: #10
RE: Development progress #05
Just have spotted. Vermacht officers had their holsters on left. While your model have one on right.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)